مال منم پنج دقیقه تعجب میکنم بعضیا میگن یه ربع تا چهال دقیقه بچه زیرسینشونه
پسر منم همینجوره زیاد خودتو درگیر نکن
مهم اینه شیر بخوره سیر بشه حالا چند دقیقه کم و زیاد چیزی نمیشه
من رفلاکسیه دوس داره بخوره خودم تایمی ۷ الی ۸ دیقه میزارم بمونه وگرنه بالا میاره
۲۰دقیقه تا یک ساعت😵💫چون شیر ندارم سیر نمیشه زیاد مک میزنه
از من سه دقیقه 🫡هر ۴ ساعتی یه بار نمیدونم سیر میشه یا نه
من هر دقیقه بدم میخوره 🥲😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.