۱۷ پاسخ

واین

تصویر

اولی.

دومی بهتره

اولی.

دومی.

من گوشواره اویر می‌پسندم اولی

اگر بخای مرتب بپوشی اون دومی گوشتو اذیت می‌کنه من داشتم ازش مگه برا جشنی چیزی ی چیز سبک بخر گوشواره من خودم همیشه عاشق گوشواره هستم همیشه هم چیزای بزرگ ک نما دار باشه می‌خریدم این آخری ک خریدم9گرم بود گوشمو پاره کرده دیگه گذاشتم کنار ی سبک پوشیدم

دومی خیلی شیکه ولی کاش پلنگی نداشت روش
ساده بود
چون پلنگی با هر لباسی نمیشه پوشید شلوغ نشون میده

پلنگی عالیه

عزیزم اولی چند گرمه
و قیمتش چنده

پلنگیه چی هست خود طلاس اونجوری تراش دادن؟

دومیی

دومی

دومی ولی درکل جالب نیستن

طلان؟

من دومی خوشم اومد

دومی

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۴ سالگی