توی کرج اکوی قلب کجابرم که خوب باشه؟؟؟

۱ پاسخ

بیمارستان البرز دکتر دانش آموز از تهران میاد فقط یکشنبه ها ساعت دو نوبت میده بیمه تامین اجتماعی رایگان هست ولی بیمه نداشته باشی تا دو تومن هست ولی مطب بری بالای پنج تومن هست خیلی دکتر خوب و با اخلاقی هست یه نوشابه کوچک هم باید با خودت ببری

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان بهاروپناه😍 مامان بهاروپناه😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری