عزییزمممم رفتی انومالی حتما بیا بگو جنسیتش چی شد
منم انتی بهم گفت 100درصد پسره
برای پسر احتمال خطا واسه پسر خیلی کمه
انتی چند هفته رفتی ک صدرصد بهت گفت
من انتی 11 هفته 2 روز رفتم گف احتمالا پسره
واسه تعیین جنسیت باز 13 هفته و 4 روز رفتم گف صدرصد دختره حالا دیگه نمیدونم 🤭😂
چون تو ان تی دکتر پنجاه پنجاه احتمال میده اکثرا نمیدن دکتر های با تجربه
دوست من
اگه رفتی حتمابیابهمون بگوچی شده
امیدوارم که همونی بشه که دلت میخواد🙂
دقیقا منم همچین امیدی دارم که انومالی رفتم بگه دختر🥲
زن داداشم رفت گفت پسره انومالی گف دختره
برا من انتی گفت پسر سنو جنسیت گفت دختره ک الانم بغلم لالا شده 😍🥹
خب کاش نگن تا مطمئن نیستن ادم همش فکر میکنه
به من تو ۱۵ هفته گفت ۹۰درصد پسره ،تو آنومالی ۱۰۰درصد دختره نازم بود🥰
تو انتی بیشتر دکتر ها هیچ احتمالی نمیدن اونایی هم ک میدن ۵۰_۵۰میدن واسه همین اشتباه درمیاد
منم اما دوباره 24هفته رفتم برای سلامت کلیه گفتن پسر الان نمیدونم کدومو باور کنم حتی نشونمم داد
خيليارو ديدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.