سلام بچه زردی داره چیکار کنم

۷ پاسخ

بچه منم داره قطره شیرخشت گرفتم بهش میدم بعدشم لاپم روشن میکنم خداروشکر بهتر شده

دستگاه

اگ عددش بالاست تو خونه دستگاه بگیر
حتما شیر زیاد بده اگر خودت نداری شیر خشک بده
هرچقدر بیشتر ادرار و مدفوع کنه زودتر دفع میکنه

دستگاه اجاره کنید ۲ روز تو دستگاه بزارید
دمای خونه بین ۲۴ تا ۲۶ باشه
لباس خنک تنش کنید
در کنار شیر مادر شیر خشک بدید که دفع ادرار و مدفوعش بیشتر شه
هر چی دفع بیشتر باشه زردی زودتر از بین میره

با شیر گاو بشورش

سعی کن شیرخشکم بدی بهش
نمیزاره زردی بره بالا

بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان مقتدا مامان مقتدا ۸ ماهگی
مامان نیلماه کوچولو مامان نیلماه کوچولو ۳ ماهگی