بچه ها اسم پسر قسنگ و کم یاب بگین لطفا؟

۴ پاسخ

منکه میزارم‌ایهان

پسراولم نیکان پسردومم میزارم حامی

والا من اسم پسرم رو خیلی کم شنیده بودم برای همین گذاشتم مانی.
کوهیار هم کمه

بستگی داره فامیل چیه چون باید به فامیلتونم بیاد
هامین
کایا
رادمان
برسام

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد
مامان صدرا مامان صدرا ۵ ماهگی