۸ پاسخ

آره من که خوشم میاد

خواهر من بافندس دیوار خونش پر از ماندلاعه. منم دوسدارم ولی گرونه نمیخرم😂

من نمی‌دونم چرا اصلا دلم نمی‌خواد رو دیوار خونه چیزی بزنم یا از مبل خوشم نمیاد احساس میکنم خیلی تکراری و شلوغ میشه 😂
خونم بزرگه هر کار میکنم با مبل کنار بیام نمیشه

سلیقه ایه منکه خوشم نمیاد😅

منم ندوس

من دوس ندارم 👎

قشنگه دوسش دارم قیمتش چنده نمیدونی؟

اره خیلیی..

سوال های مرتبط

مامان قندعسل
💕نورا💕 مامان قندعسل 💕نورا💕 ۲ سالگی
مامان فندقم مامان فندقم ۳ سالگی
مامان مهرسام ونیلسا مامان مهرسام ونیلسا ۲ سالگی