۵ پاسخ

من هیچوقت موافق تک فررندی نبودم و نیستم

کسی ک بچه خوش داره بهش بچه نمیدن

خدا یکی بچم یکی وسلام

منم خیلی دوس دارم. ولی موقعی خوبه که خودت بچه نداری. وقتی بچه داری خیلی سخته. اگه فرق بزاری چی؟ اگه اطرافیان فرق بزارن چی؟ اگه بچه خودت بزرگتر بشه نپذیره چی؟

همش بستگی ب اوضاع مالی داره من اگ میتونستم دریغ نمیکردم

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم ۳ سالگی