نظرتون راجع به مهد رفتن تو این سن چیه؟

۴ پاسخ

من امروز رفته بودم دیدم که بچه ها خیلی اذیت میشن به نظرم از سه سال به بالا خوبه
دیدم بچه های یک سال و نیم هم هست واقعا مادرشون هم نبود انقدر گریه می کردن به نظرم این اظطراب الآن براشون واقعا سخته

بستگی به اون بچه داره
یه بچه دوس داره یکی نه
دختره من از ۲۰ماهگی برای اولین بار بردمش خودم پیشش موندم دوباره پس فرداش بردم دیگه اصلا نیومد تو اتاق ببینه من هستم یا نه
یساعت فیکس بازی کرد بعد اومدیم خونه
چند جلسه باهاش رفتم دیدم بدونه من راحته و بهش خیلی خوش میگذره

از ۲۰ماهگی تا الان هرهفته دو جلسه بردمش هربار دوساعت گذاشتم
ولی از این ماه قراره هفته ای سه روز بره از صبح تا ساعت ۳ظهر
برای بچه ی من عالیه چون روحیه ش اجتماعیه
اون مهد که انتخاب کردم هم واقعا عالیه برای بچهای زیر پنج سال به ازای هر سه نفر یه مراقب داره از نظافت و تمیزی خیالم راحته
غذای بچه رو گرم میکنن قبلش دستاشو میشورم سفره پهن میکنن کناره هم غذا میخورن کیف میکنن
دخترمم خیلی چیزا یاد گرفته

توی این سن مناسب نیست برای 3 سال به بالا خوبه من پسرمو ثبت نام کردم چقد پول دادم خیلی پشیمون شدم اصلا متوجه نمیشه که باید بره سرکلاس همش میخواد تو حیاط سرسره بازی کنه بنظر من زوده

من سوال کردم گفتن ۳ سال ب بالا.چون کوچکتر باشه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم ۳ سالگی