۳ پاسخ

بیشتر داخل چهارماهگی

همیشه همینجور بود یا توی چهارماهگی اینجورشد؟

والا ماهم همینطوریم کل روزم شده بازی کردن باهاش تا یه ذره بازی بازی شیر بخوره

سوال های مرتبط