تو هفته من چرا بچه مدفوع نمیکنه کشت منو

۶ پاسخ

عزیزم دکتر به من گفته بود وازلین بگیر بزن به گوس پاک کن انتهای مقعدشو چرب کن راحت میشه .

اگه میخای پی پی کنه...روغن گلیسیرین بزن سرنگ ..سرنگ دیابت بخر...نصف سرنگو بزنی حله...

عزیزم.نکران نباش.طبیعی هست.پسرمنم همین طور بود.تا مدت ها پیپی می کرد کلی قربون صدقش می رفتم

منظورش بچشه 😂

عزیزم عادیه

هفته ی تو؟!

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی