۱۵ پاسخ

والا من دیگ خیلی وقته غذای جدا درست نمیکنم از غذای خودمون میخوره اونطوری درست میکنم برای خودش دیگ نمیخوره
ولی هفته ای یکبار حلیم و سوپ بهش میدم

مرغ گذاشتم

خورشت کنگر

توپک مرغ و سیب زمینی برا آراد خودمونم نون پنیر خیار

اگه شام زودتر بپزم از غذای خودمون میدم
وگرنه تخم مرغ یا سیب زمینی ابپز اینا میدم که سبک باشه قبل خواب

ابگوشت غذای خودمون از ۸ ماه میدمش

مرغ داریم از دیشب مونده
پسرمم از همون میخوره

شوید باقله ی تازه با چلو گوشت

الان دیگه از غذای خودمون بهش میدم

امشب جوجه داریم همون بهش میدم

ماکارانی 🫠

املت شوهر پز..از همون بهش میدم

من ناهار جدا پخته بودم براشون
ولی شام الان برنجشونو گذاشتم از همون قورمه ای ک برا شام داریم میریزم روش میدم بخورن
سعی میکنم دیگ ۷ شامشونو بدم سنگین نباشه معدشون برا خواب

ماکارانی

من خودم عدس پلو

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۲ سالگی
مامان سامین❤ مامان سامین❤ ۱ سالگی
مامان قند خونه😍🐣 مامان قند خونه😍🐣 ۲ سالگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۵ ماهگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی