مخصوصا صبحا😐
ارع شبا ی ذره دارم صبحا اصلا
اره دقیقا چرا اینطور
اره
من ب نی نی میگم کجا رفتی قائم شدی
اره بخاطر چیه ینی؟
آره شبا 9ماهه باردارم صبحا 1ماهه
اره من بعد از ظهرها هرکس منو میبینه میگه شکمت بیشتر از4ماه میخوره مطمئنی دوقلو نیستن ولی صبح که بیدار میشم شکم ندارم
آره😂
خودم حس میکنم کوچیک شده
اره، بستگی به میزان نفخ و وضعیت جنین و ... داره🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.