۹ پاسخ

کره دادی؟؟؟؟نده خواهر من اون بچه معدش نمیتونه هضم کنه

نان کامفورت بده با بیبی کر

ببین گرمیچر بعداز هر وعده شیر ۳قطره بده بهش خودت هم بعد از هر وعده غذایی ۲قاشق غذاخوری گرمیچر بخور
اگه هم مدفوع نمیکنه واسش شیاف گلیسیرین بذار من دیشب بچم خیلی اذیت بود گذاشتم تا صبح خوابید

عزیزم چاره درد دخترت فقط فقط اینفاکول هستش از سیسمونیا بخر بده بهش هر شش ساعت یه قطره چکان کامل عالیه پسر منم امونمو بریده بود اینفاکول دادم دیگ کولیک خوب شد .البته یکم گرونه اما ارزش داره بخاطر بچت

پسر منم اینجوری

کره واینا میدی بدترنمیشه

شیر خودتو میدی؟

اگ اذیت نیس بزار بمونه منم دخترم از ۴ بیداره ۵ دقیقه چرت میزنه بیدار میشه

کولیک داره

سوال های مرتبط