خیلی ببخشیدا ولی چقدر بد فتوشاپ کرده
خودت ادیت کردی؟ خیلی مشخصه
پسرم اونقدر زیباس که فتوشاپم باشه بازم خوشگل دیده میشه
سوم.
از واقعیشم بهتره آخه مال من
صد در صد نظر خودت مهمتره اما به عنوان یه عکاس و ادیتور خیلی کارت مبتدیه کاش میدادی عکاسی برات درست میکرد فتوشاپ اونقدر پول نمیگیرند عکس خود بچه خیلی قشنگه اما ضایع ادیت زدی شما که میخوای ادیت بزنی نرم افزار پیکس ارت و بریز با اون ادیت بزن
تولدش مبارک ..من سومی بیشتر دوسداشتم
فهمیدم که چرا ایراد گرفتین معلومه که نفهمیدین کجاشو ادیت کردم کجاهاش واقعیه کجاهاش ادیته😂😂😂😂😂😂😂
با چه برنامه ای زدی
مامانا من نه گفتم آتلیه هس ادیت زدم خودم. و خودمم خیلی دوست دارم بنظر خودم که عالی شده ممنون از نظر های همتون مشخص باشه یا نباشه عکسه دیگه رو دیوار میمونه چه فرقی با آتلیه داره چون پول آتلیه ندادم؟؟ خودم که عاشقشون شدم
تولدش مبارک عزیزم
تولدشون مبارک و پرتکرار خواهر
دوم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.