فرزند. پروری ی مدتیه لرزش وضعف بدن از چیه

۳ پاسخ

خواهری از کبدت یه سنوبگیر یوقت چرب نشده باشه

ببخشید ی مدتیه که ضعف دارم اصلا جون توی بدنم نیست همش خوابم میاد از چیه یعنی

از قندم می تونه باشه

سوال های مرتبط