تلخک بزن
من شوهرم جلو خودش پستونک رو با قیچی ازته برید
بهش گفت دیگه بدرد نمیخوره زشته بذاری دهنت
اما بچم یک سال و دو سه ماه بود
شماره ۱براش بگیر چون کوچیکه فکش زودخسته میشه کمترمیخوره یا اصلا نمیخوره
بذار یکسالش بشه بعد سرش قیچی کن نمیخوره
الان بگیری ممکنه یه کم لجبازی و نق اضافه بشه بهش
بنظرم فعلا نگیر بزار کم کم خودش کنار میذاره
دختر منم وابسته بود ولی الان فقط برای خواب میخوره
و اینکه پستونک مارک خوب بگیر تا خیالت راحت باشه از بابت لثه و دندانها
کم کم بگیر یهو بگیری اذیت میشه دفعاتشو کم کن
گریه میکنه خیلی برا پسونک
سرشو یه کم قیچی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.