۸ پاسخ

تلخک بزن

من شوهرم جلو خودش پستونک رو با قیچی از‌ته برید
بهش گفت دیگه بدرد نمیخوره زشته بذاری دهنت
اما بچم یک سال و دو سه ماه بود

شماره ۱براش بگیر چون کوچیکه فکش زودخسته میشه کمترمیخوره یا اصلا نمیخوره

بذار یکسالش بشه بعد سرش قیچی کن نمیخوره
الان بگیری ممکنه یه کم لجبازی و نق اضافه بشه بهش

بنظرم فعلا نگیر بزار کم کم خودش کنار میذاره
دختر منم وابسته بود ولی الان فقط برای خواب میخوره
و اینکه پستونک مارک خوب بگیر تا خیالت راحت باشه از بابت لثه و دندان‌ها

کم کم بگیر یهو بگیری اذیت میشه دفعاتشو کم کن

گریه میکنه خیلی برا پسونک

سرشو یه کم قیچی کن

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان ELIN🧸🌙 مامان ELIN🧸🌙 ۱۵ ماهگی