من فقط وقتی میرم دکتر سوار میشم
من که میشم😐
میشه اگه پشت میشینی دراز بکش زیر باسنتم یچیزی بذار اگرم جلو میشینی صندلیو بخوابون زیرباسن چیزی بذار.من اکثر ماشینارو تست کردم پشت بیشتر تکون میخوره بخاطر همین جلو میشینم صندلیو میخوابونم.هرسری دکتر سونو اینا رفتی اینجوری برو
چرا نشه من مدام با ماشین بیرونم
پشتیِ صندلی جلو رو بايد خوابوند و آروم به پهلو دراز كشيد. راننده هم بايد آروم برونه و خيلي حواسش به سرعت گير ها و چاله ها باشه
بله دیگه مرخص میشی،نمیشه ک پرواز کنی بری خونه
وا 😂
پس چجوری میره خونش؟ 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.