سزارین اجباری دکتر بازم هزینه میگیره؟

۸ پاسخ

دکتر منم کلا هزینه جدا نمیگیره چه اجباری چه اختیاری
فقط همونه که بیمارستان اعلام میکنه

من شكم دومم مجبورم سزارين كنم بازم دستمزد ميخواست

بله از من گرفت

نباید بگیرن ، ولی باز برای خودشون دستمزد مشخص میکنن اگه بیان بیمارستان دولتی
خوبه ۹ ماه رفتیم پیششون ، بازم پول میخوان
خصوصی که بماند ….
من تو ۳۰ هفتگی دکترمو بابت این موضوع عوض کردم
با اینکه تکمیلی داشتم دکترم میخواست بازم پول بگیره
دیگه رفتم پیش دکتری که خودش رییس بیمارستان دولتی زنان و زایمان
که گفت دستمزد نمیگیره چون سزارین اجباری هستم
یا همون سزارین دوم میشم

تو این شرایط اقتصادی اینا بیشتر پوست میکنن
منکه پول زور ندادم و نمیدم
شوهرمم گفت بدم دکتر بخوره میدم تو بخور کیفشو ببر😁

اره اگه بخوای دکتر خودت حتما بیاد میگیره

بلع میگیرن

اگر بخوای بیمارستان دولتی سزارین کنی که نه چون میری و سزارین میشی اما اگر بخوای دکتر خودت و بیمارستان خصوصی باشه بله هزینه داره

اره میگیرن ،مگه اینکه دکتری بری که کلا هزینه نگیره ،مثل دکتر من

سوال های مرتبط