کره بخور صبحونها
پماد آنتی فیشر باریج بگیر استفاده کن با شربت مگنی میلک روزی دوبار بخور مدفوعت شل بشه اذیت نشی زودی خوب میکنه.من خودم میمیردم این دوتا به دادم رسید
من پدرم در اومد بعد سزارین هر کاری کردم شکمم خوب نمیشد هرچی دارو خوردم فایده نداشت هر موقع میرفتم دسشویی کلی خون از مقعدم میومد باگریه بیرون میومدم باهزار نذر ونیاز بعد دو ماه خوب شدم هرموقع مقعدم درد میگرفت نمیتونستم تکون بخورم شیاف دیکلوفناک میزاشتم بهتر میشدم آخراش هم برای اینکه فشار ندم زخم بشم شیاف بیزاکودیل استفاده کردم به دردم خورد
یبوست داری؟
من شقاق دارم خیلی درد دارم وقتی میرم دسشویی از این پماد استفاده کردم الان سه روزه یکمی بهتر شدم
شربت و اینا فایده ندارد به نظرم
ببین پماد آنتی فیشر باریج استفاده کن میای عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.