۸ پاسخ

ترس نداره نترسس

عزیزم قرص اوابوست و اوزیل پلاس بخر بخور عالین من هنوز تموم نکرده بودم بسته رو که حامله شدم و اینکه شکمتو با روغن سیاهدانه گرم کن و بادکش کن ، گرمی بخور،بعد رابطه پاهاتو بده بالا استراحت کن،ورزش کن پیادع روی کن،بعدشم من مرند رفتم عکس رنگی حکیمان خوب بود چرا اونجا نمیری؟بعدش درد داره شکم درد اینا میتونی زود بری خونت بخابی

با بیهوشی بگیر عزیزم

منم ۲روز تاخیرم اگه پریود شدم میرم عکس رنگی

باید اولین روز پریودیت بری جایی که عکسو میگیرن بهت میگه باید چیکار کنی و برات نوبت میزنه،اصلا ترس نداره من انجام دادم یچیزی شبیه معاینه هستش اصلا نترس

گلم برو اگه لوله هات بسته باشه درد داری منم رفتم کل دردش پنج دقیقه بود منو روز اول ک پریودم تموم شد فرستاد نباید رابطه داشته باشی به محض اینک پریود تموم شد برو دکتر همون موقع میفرستت

تازه من هم پولیپ دارم هم کیست هم فیبرو تو دیواره خارجی رحم... نا امید نباش عزیزم

عزیزم من ۲ سال اقدام کردم اتفاقی نیوفتاد
بعد درمان های مختلف انجام دادم البته فقط دارویی که بازم نشد.
یه دوست عزیزم بهم دکتر سارا کلانتری رو معرفی کردن که بیمارستان عرفان نیایش تهران هستن و آذری هم هستن اتفاقا.۳ تا ۴ ماه به صورت آنلاین باهاش درمان تهاجمی دارویی داشتم و بعد از ۱ ماه از قطع داروها و درمان دقیقا لحظه ای که گفتم دیگه امکان نداره ادامه بدم فهمیدم که ۴ هفته اس که باردارم... نا امید نشو... استرس نداشته باش❤️

سوال های مرتبط