عزیزم تو میگی نه پیشتاب ریخته نه منی چجوری میخای باردارشی؟ تستم که میگی زدی برو دکتر سونو شو احتمالا کیسته امپول میده پریودمیشی
باردار باشی بعد هفت روز بیبی چک نشون میده
بابت تاخیر هم آدمی دیگه ربات نیستی که فداتشم هورمونات بهم ریخته پیش میاد
عزیزم نگران نباش اگه تست زدی منفی حتما باردار نیستی و پریود میشی
ای بابا اخه انقد استرس ک بده بالاخره یه جوری برو ازمایشگاه یا دوباره تست بزن
چیکارررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.