الان زوده .کلاس سوم ابتدایی تو مدرسه آموزش میدن ...الان هم درست نیست جلو جلو به بچه یاد داد چون بعدا تو کلاس معلم داره درس میده بچه زده میشه واون ذوقو نداره
برن کلاس اول ساعت یاد میگیرن کلاس دوم ساعت و دقیقه چه عجله ای داری
بنظرم نیازنیست یادبگیره...من ترجیح میدم تومدرسه این چیزهارویادبگیره
پسر من دقیقه هاشو بلد نیس فقط عقربه کوچیکه رو هر کدوم بود میگه مثلا میگ رو ۲ بود میگ ساعت دوعه بعد مثلا بزرگه ام رو ۶ باشه میگ ساعت دو و شیشه
پسر من یاد داره اول عداد باید یاد بگیره بعد قشنگ از رو ساعت میگه البته دخترم خیلی بهش کمک کرد
هنوز زوده تو مدرسه بهشون یاد میدن دیگه
بله پسرمن بلده دقیقه اش رو نمیدونه عددشومیگه
نه عزیزم زوده براشون بذارید بچگی کنند توکلاس سوم یاد میگیرن لزومی نمیبینم بچم یادبگیره
خیلی علاقه داشت. خودش دوست داشت یاد بگیره. از این ساعتهای آموزشی شکل پازل گرفتم. یکی دو بار بهش گفتیم الان تقریباً بلده.
خیلی به مفهوم عدد و زمان و دقیقه علاقه داره مثلا میدونه وقتی میگم یه ربع صبر کن یعنی چقدر باید صبر کنه.
چندبار مثال زدم مثلا ۱۰ دقیقه میشه یه سگ های نگهبان. ۹۰ دقیقه کلاس میری میشه یه فیلم سینمایی. الان متوجه هست. من دوست نداشتم بهش زود یاد بدم خودش علاقه داشت یادش دادم
دختر من عدد هارو بلده مثلا دو نیم میگه دو خورده ای دقیقه بلد نیست فقط عدد هارومیگه
پسر من مثلا اگه ساعت هشت و نیم باشه میگه ساعت ۸ و ۶ من خودم میفهمم
بله بلده
دقیقه رو نمیدونه
مثلا میگه ساعت پنج و دقیقه هم رو سه هست.من منظورو میفهمم
پسر من بلده مثلا ساعت ۲ ساعت ۵ اینجوری بلده نمیتونه بگه ۳/۵ مثلا خودش دوست داشت گفتم عقربه کوچیکه رو هرکدوم بود ساعت همونه بزرگه هم گفتم اما سختش بود
نه والا.حال چیزای ابتدای رو یاد بگیر دیگه ساعت تو مدرسه معلم یادش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.