۸ پاسخ

بیشتر خورشتا رو نمیخوره برنج و سیب زمینی فقط😩

هر جی خودم بخورم به اونم میدم سیب زمین سرخ کردا

کشک بادمجون خورد

منم زرشک پلو
که فقط برنج و آب خورشت و یکم خورد
نه مرغ خورد و نخ زرشک
کلا همینه نه مرغمبخوره و نخ خورشت حالا هر مدلی باشه،کبابی باشه،شامی باشه،خورشتی نمی خوره،اسیرم باهاش

شاهان همه غذاهارو میخوره
ناهارمون سبزی پلو تن ماهی بود

کوکو سیبزمینی

عدس پلو با بدبختی ۴ قاشق خورد

زرشک پلو که زرشک هاش هم نخورد🫤 حالا تو فکر شامم

سوال های مرتبط