بیشتر خورشتا رو نمیخوره برنج و سیب زمینی فقط😩
هر جی خودم بخورم به اونم میدم سیب زمین سرخ کردا
کشک بادمجون خورد
منم زرشک پلو
که فقط برنج و آب خورشت و یکم خورد
نه مرغ خورد و نخ زرشک
کلا همینه نه مرغمبخوره و نخ خورشت حالا هر مدلی باشه،کبابی باشه،شامی باشه،خورشتی نمی خوره،اسیرم باهاش
شاهان همه غذاهارو میخوره
ناهارمون سبزی پلو تن ماهی بود
کوکو سیبزمینی
عدس پلو با بدبختی ۴ قاشق خورد
زرشک پلو که زرشک هاش هم نخورد🫤 حالا تو فکر شامم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.