۱۲ پاسخ

من همون روز که از بیمارستان مرخص شدم یک راست رفتم حموم دوش گرفتم چسبشم کندم با سشوار خشک کردم روز نهم بخیه هامو کشیدم

فک‌کنم روز ۳

بعد ۳ روز باید بخیه ها بشوری اونم باز میشه

واسه منو دکترم دوشنبه عمل کرد شب
چهار شنبه صبح بیمارستان بودم خودش کند

سومین روز باز میکنن

سه روز عزیزم ، بردار ترمیم کننده رو شروع کن

بعد از ۳ روز و یه دوش کوتاه بگیر با شامپو بچه قسمت بخیه رو بشور با صابون حمام نشور

بعد سه روز در بیار بعد دورشو با شامپو بچه بشور اونجاهایی ک ضد عفونی کردن

روز سوم برو حموم دوش بگیر اب بخوره خودش بلند میشه

بعد ۳روز گفت بردار و هر روز جای بخیه رو با شامپو بچه بشور و سشوار کن

من شنبه سز کرده بودم دکتر گفت چهارشنبه غروب دربیار

سلام عزیزم
من تجربه ی ندارم بابت سزارین ولی شنیدم میگن بعد از سه روز

سوال های مرتبط

مامان آقا هیراد مامان آقا هیراد ۸ ماهگی