من همون روز که از بیمارستان مرخص شدم یک راست رفتم حموم دوش گرفتم چسبشم کندم با سشوار خشک کردم روز نهم بخیه هامو کشیدم
فککنم روز ۳
بعد ۳ روز باید بخیه ها بشوری اونم باز میشه
واسه منو دکترم دوشنبه عمل کرد شب
چهار شنبه صبح بیمارستان بودم خودش کند
سومین روز باز میکنن
سه روز عزیزم ، بردار ترمیم کننده رو شروع کن
بعد از ۳ روز و یه دوش کوتاه بگیر با شامپو بچه قسمت بخیه رو بشور با صابون حمام نشور
بعد سه روز در بیار بعد دورشو با شامپو بچه بشور اونجاهایی ک ضد عفونی کردن
روز سوم برو حموم دوش بگیر اب بخوره خودش بلند میشه
بعد ۳روز گفت بردار و هر روز جای بخیه رو با شامپو بچه بشور و سشوار کن
من شنبه سز کرده بودم دکتر گفت چهارشنبه غروب دربیار
سلام عزیزم
من تجربه ی ندارم بابت سزارین ولی شنیدم میگن بعد از سه روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.