۹ پاسخ

ممنون واقعا لذت بردم عزیزم

یکی از فانتزیام اینه جلو سینک پنجره داشته باشه 😍😍😍

به به آرامش😍

به به
عاشق اینم پست سینک پنجره باشه

وای منم همین الان تموم شد از صبح دارم میسابم
یه حموم دیگ مونده بشورم اینم اخرشب خودمم میرم حموم و یبار میشورم🙆🏽‍♀️عاشق اینجور تمیزی هام ک کل خونه تمیز میشع

عزیزم این قابلمه استیل ها غذا نمی‌سوزونه؟

بوی تمیزیش تا اینجا اومد ✨

😂😂😂😂

تصویر

😀♡♡♡♡♡

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی
مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی