۴ پاسخ

من صبح فرنی یا حریره بادوم میدم ظهر سوپ میدم میان وعده اتمیل میوه میدم شامم یا سرلاک میدم یا سویق

من تو سوپش همیشه یه تیکه میندازم

سوپ دو وعده میدم ناهار و شام،یه میان وعده پوره سیب درختی یا موز هم عصرا میدم

من با سیب زمینی آبپز کردم نخورد بدمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی