۵ پاسخ

مم خیلی نمی‌پسندم واقعیتش

شوهرمنم میگه داریوش بزاریم... اسمایی مث شاهرخ و داریوش قشنگن ولی حس میکنم برای سن بیست سال ب بالا قشنگ میشه😁

قشنگه ولی برا موقع نوزادی نه

قشنگه

عالیههههه. شیک خاص منحصر بفرد

سوال های مرتبط

مامان 👑Diyar👑 مامان 👑Diyar👑 ۱ سالگی
مامان فاطمه&امیررضا مامان فاطمه&امیررضا ۱ سالگی
مامان محمد ماهان مامان محمد ماهان ۲ سالگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ سالگی