مامانا خوردن هندونه بعد زایمان خطر داره🥲

۸ پاسخ

بخور منو هم میگفتن نخور ولی الان میگن تا 40 روزگی بخور تا عادت کنه بعدش بخوری هوا هم گرمه اذیت میشه

به خاطر سردیش میگن خیلی خوب نیست
و اگر شیر میدین ممکنه یکم نی نی کولیک داشته باشه اذیت کنه گریه کنه

من مادرشوهرم میگه همه چی بخور که بچت عادت کنه اگر میخوای صبر کنی تا بعد چهله اونوقت بچت اذیت میشه

منم دلم میخواد ولی جلوی من میخورن بهم نمیدن😢😂

اره گلم الان میگن نخوری بهتره منم منتظرم چهل بشم بخورم

نه من ی هندونه بزرگ ت ی روز خوردم حتی شدید لرز کردم ولی خوردم بچه ام ب ادرار بیفتع زردیش بره

اگه شیرخودتومیدی آره نخورعزیزم

نه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان ماهلین جان💖 مامان ماهلین جان💖 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین🩷🧿 مامان ماهلین🩷🧿 ۴ ماهگی