بخور منو هم میگفتن نخور ولی الان میگن تا 40 روزگی بخور تا عادت کنه بعدش بخوری هوا هم گرمه اذیت میشه
به خاطر سردیش میگن خیلی خوب نیست
و اگر شیر میدین ممکنه یکم نی نی کولیک داشته باشه اذیت کنه گریه کنه
من مادرشوهرم میگه همه چی بخور که بچت عادت کنه اگر میخوای صبر کنی تا بعد چهله اونوقت بچت اذیت میشه
منم دلم میخواد ولی جلوی من میخورن بهم نمیدن😢😂
اره گلم الان میگن نخوری بهتره منم منتظرم چهل بشم بخورم
نه من ی هندونه بزرگ ت ی روز خوردم حتی شدید لرز کردم ولی خوردم بچه ام ب ادرار بیفتع زردیش بره
اگه شیرخودتومیدی آره نخورعزیزم
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.