باید زیر سرش شیب دار بزاری موقع شیر دهی بغلش میگیرد سرش شیب دار بگیر تایم طولانی اگر شیر مادر میخوره نده از ۱۵ دقه نزار بیشتر بشه بچها رفلاکسی مکیدن دوسدارن اگر شیر میدی رژیمت رعایت کن حتما بعد شیر عارقش بگیر اصلا هم بعد شیر تامی تایم نزار بدتر رفلاکسش تشدید میشه پسر من با این کارا و در کنارش شربت کیدیزول خورد خوب شد
عزيزم بلافاصله بعد شير نذار
مثلا قبل تايمي كه نوبت شيرشه بذار بعد بهش شير بده
البته ني ني منم بيشتر اوقات يكم بالا مياره وقت تامي تايم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.