من همه چیو از صفر خریدم چون فاصله یر سنیشون خیلی زیاد بود و من هیچ نوع سیسمونی نداشتم.... ولی شماها که بچه هاتون شیر به شیر هستن بنظرمن فقط چیزایی که ضروری و نیاز هستن بخرین بقیه لوازم رو بمرور که بزرگ میشن میتونین بخرید و خیلی از لوازم رو هم اشتراکی با خواهر/برادرشون میتونن استفاده کنن
همه چی 😂از نو
لباس/رختخواب/پتودور پیچ/بهداشتی/قنداق فرنگی/گهواره/حوله
لباس و لوازم بهداشتی مثل شامپو و مایبی بی و پودر و پماد و دستمال کاغذی و مرطوب و نوار و....
کاپشن و حوله حمام و لیف و پتو و تشک و بالشت همه چیزایی که لازم بود
کریر هم خیلی استفاده کردم با گهواره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.