خانما برای بچه دومتون سیسمونی چیا خریدین؟

۴ پاسخ

من همه چیو از صفر خریدم چون فاصله‌ یر سنیشون خیلی زیاد بود و من هیچ نوع سیسمونی نداشتم.... ولی شماها که بچه هاتون شیر به شیر هستن بنظرمن فقط چیزایی که ضروری و نیاز هستن بخرین بقیه لوازم رو بمرور که بزرگ میشن میتونین بخرید و خیلی از لوازم رو هم اشتراکی با خواهر/برادرشون میتونن استفاده کنن

همه چی 😂از نو

لباس/رختخواب/پتو‌دور پیچ/بهداشتی/قنداق فرنگی/گهواره/حوله

لباس و لوازم بهداشتی مثل شامپو و مایبی بی و پودر و پماد و دستمال کاغذی و مرطوب و نوار و....
کاپشن و حوله حمام و لیف و پتو و تشک و بالشت همه چیزایی که لازم بود
کریر هم خیلی استفاده کردم با گهواره

سوال های مرتبط