۷ پاسخ

در حال رژیم گرفتن بودم که رو هوا گرفت 🥴
اولی دو سال طول کشید ولی دومی فکر کنم ماه دوم گرفت

بدون اقدام گرفت 😫😂

با یه بار

من اولی و ۱۳ هفته سقط کردم اونم پنج‌ماه تو اقدام بودم
سر ارکانم دقیق۵ ماه کشید

یکسال

برا من نگرفته خو هنوز توام اقدامی

من همون ماه اول

سوال های مرتبط

مامان شهریاروشهرزاد مامان شهریاروشهرزاد ۲ سالگی