فقط به هیکل بچه و دور ران پاش هست
مثلا پسر من ۱۳ کیلو هست و سایز ۶ مای بیبی شورتی استفاده میکنه و اون یکی پسرم ۶/۶۰۰ هست و سایز ۴ ها نیز رو میبنده
به وزن بچه بستگی داره.از من بپرسی میگم هانیز خیلییی بهتر از مای بیبیه
ب وزن و جثه ربط داره پوشک
من از ۱ سالگی ۶ میبندم همه پوشکا رو
به سن نیست به جثه و وزن بچه است .هانیز قواره اش بزرگتره
من بچه م یک سال و هفت ماهشه ۱۲ کیلوئه. ۵هانیز میبندم راضی ام. بارلی افتضاحه نگیری. مای بیبی هم خوبه.
به لحاظ اندازه هانیز قواردار ترینه.
منم پسر۱۰ کیلو۶میبندم هم مای بیبی هم مولفیکس اگ هانیز بگیرم۵
من هنوز ۴ پلاس میبندم
ب وزن من پسرم از 8 کیلو ب اینور دارم 6 استفاده میکنم
هانیز قواره دار تره و بزرگه نسبت ب مای بیبی
بیشتر با وزن بچه مرتبته پسر من یکسال و ۴ ماهشه ۱۱ کیلو هست سایز ۶ استفاده میکنم مای بی بی
ب سن و وزن نیس .ب جثه بچس .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.