۳ پاسخ

سزارین احتیاجی به ماما خصوصی نداره اگه دکترت به بیمارستان ارتا میره با اون هماهنگ میشی اون میاد عمل

نه احتیاجی به ماما خصوصی نیست

اطلاعی ندارم من قائم عمل کردم با دکتر مریم مهاجری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد