من ۵هفته و ۵روز رفتم فقط ساک کوچیک دید دوهفته دیگه ک میشم ۷هفته و ۵روز میشم باز قراره برم
منم تا 8 هفته کامل شد میرم سونو
من ۶ هفته و دو روز رفتم یک تومنم هزینه دادم گفت فقط دیده میشه یک چیزی وجود داره ولی هیچی از جزییات نمیتونم بهت بگم
تازه بر اساس سونو بهم گفت ۵ هفته ت هست
الکی زود نرو فقط هزینه اضافه و استرس میگیری
من اصلا قبل ۸ هفته نرفتم صبر کن ی باره برا سونو تشکیل قلب برو هفته۸
من ایندفعه باردار بشم تا ۹ ۱۰ هفته شایدم تا انتی نرم سونو بزرگترین اشتباهه که هی بری استرس به خودت وارد کنی اگه بچه مشکل داشته باشه خودش میوفته بنطرم سونو نری خیلیی خیلی بهتره
نه عزیزم نرو عجله نکن بیخودی به خودت استرس وارد میکنی ....من ۸هفته رفتم شماهم زودتر از حداقل ۷هفته نرو....
نرو ۸ هفته بهتره
نه بابا زوده منم مثل شما هستم
نه زود
استرس میگیری
هفتع8
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.