۱۹ پاسخ

عزیزم اینو کجا اثبات کردن دقیقا🤔

-روز تخمک گذاری احتمال پسر شدن رو بالا میبره ولی به تنهایی کافی نیست (حتما باید خانم قبل از آقا به ار*گاس*م برسه)
-شاید دوستتون محیط رحمش اسیدی بوده
-و تغذیه هم خیلی مهمه باید از سه ماه قبلش خودشو همسرش گرمیجات مصرف کنن و مصرف سردی (مثل لبنیات و.. رو به صفر برسونن)حتما رعایت نکرده

درسته منم شنیدم ولی میگن برای پسر دار شدن نباید ارضا بشیم :/ برا دختر باید ارضا بشیم ک محیط رحم قلیایی باشه

عزیزم تا خدا نخواد نمیشه

ربطی به روز تخمک گذاری نداره جنسیت بچه از طرف مرد هستش همیشه طبع همسرش سرد بوده دختر شده کروموزوم ایکس داده

این چرت پرتا رو از کجا میارید من روز تخم گذاری اقدام کردم پسر شد اصلا ربطی نداره

برای پسر مرد باید گرمی بخوره بیشتر من شنیدم
داداش خودم با خانومش دختر میخواستن همه راه ها رو رفتن تهش پسر شد حواسشون نبود داداشم واسه زانو دردش هرروز شیروعسل میخورد دکتر گفت اون باعثش شد

ربطی ندارع جنسیت مرد تعیین میکنه من وقتی اقدام کردم یه روز در میون وبچم پسره

ربطی نداره که عزیزم منم روز تخمک گذاری باردار شدم بچمم دختره

علمی میگه جنسیت رو مرد تعیین می‌کنه نه زن ولی محیط واژن تا حدودی تأثیر داره من همیشه قبل همسرم ارضا میشم نی نی دختره ولی میگفتن سر دختر مرد باید اول ارضا بشه خیلی تاثیر نداره

نه عزیزم حتمی قطعی نیست به خیلی از عوامل دیگه از جمله ارضا شدن زن،کیفیت و قدرت اسپرم مرد و...بستگی داره.روز تخمک گذاری فقط شانس رو ممکنه بالا ببره

تو کار خدا نمیشه دخالت کرد،اینا همش احتماله

اینا فقط احتمالاته... من دو روز قبل پریودم طبق روال همیشگی جلوگیری نکردم و باردار شدم و بچمم پسره

همه جی شانسیه

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

بستگی به اسپرم مرد هم داره خب

اگه تایم به موقع ش رفته احتمال زیاد درسته
عزیزه دلم تقدیر ش هرچی باشه همونه ،
تقدیرت دختر باشه همین میشه روز تخمک گزاری انجام بگیره و دختر باشه 🤭🤩
صحیح و سالم باشه

این ک قطعی نی

حتما از کجا اومد فقط میتونه شانس و بالا ببره وگرنه هیچ چیز صد در صد نیست

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری