منم بچه اولم پسر دومی پسر عزیزم باهم بازی میکنن با خودم میگم بچه هام تنها نیستن داداش دارن ولی دختر میبود هم دخترم تنها هم پسرم تنها به درد هم نمیخوردم مرهم درد هم نمیشدن چون فکرا متفاوت من شوهرم خودش تک پسر شب عروسی مون تنها تا آخرین لحظه بدو بدو میکرد وقت خونه ساختن تنها بود همیشه میگفت ی داداش میداشتم لاعقل کمکم میکرد وقتی فهمید بچه دومون پسر گفت خداروشکر همه مردا دختر دوست دارن بگم ندارم دروغ ولی خداروشکر دردا که من تو تنهای کشیدم محمدامین نمیکشه داداش داره
همششششش کشکه و خواست خداست حقیقتا...من تمااام شرایطم دختر بود ناخودآگاه...یعنی سردیجات زیاد میخوردیم با شوهرم،اتاق گرم که میگن تو پسر باید اتاق سرد باشه،استرس وحشتناک،حتی یه روز مونده به پریودم اونم نه به قصد اقدام بودیم که پسر شد...
من قبل بارداری خیلی کشک میخوردم و بعد پریود اقدام کردم و در اقدام ارضا نشدم شکر خدا دختر شد
یا خدا استرس گرفتم 🥴
ما یک پسر قشنگ داریم
یعنی اگه دوقلوهامون جفتشون پسر بشه منم همین حسو دارم؟
خدایا اگه قراره این کارو کنی ظرفیتش و بهم بده که غصه نخورم
منم خیلی دلم میخواد حداقل یه دختر قشنگ و سالم داشته باشم
دلم میلرزه تعیین جنسیت هارو میبینم
واقعا ما آدما همه چی با هم میخواییم،منم یه دختر داشتم دلم پسر میخواست اما دختر دار شدم دوباره، ولی فرق من با شما اینه که تو اقدام نبودم جلوگیریم خوب نبود باردار شدم...
خیلی نکته های خوب مفید داره دو تا پسر یا دو تا دختر داشتن من یکمی ناراحت شدم چون خانواده شوهرم دختر دوست دارن ی دونه نوه دختری دارن بعد میگفتم بهشون چی بگم دیدم شوهرم اینجوری گفت رفتم پرسیدن گفتم پسر گفتن اووه اینم پسر گفتم اتفاقا علی گفته من هر چی خودم تنها بودم خوشحالم بچه هام تنها نیستن جواب هر کی میپرسه بچه چیه میگم سریع جوابش میدم شوهرم تنها بود بچه هام نیستن
زیاد ربطی نداره به اینکه اقدام چطور باشه چون جنسیت فقط به مرد بستگی داره و نباید زیاد به چیزایی که دکترا میگن برای جنسیت امیدوار میبودی بعدم هرچی که صلاحه حتما صلاح تو این بوده مامان دو تا پسر باشی سرنوشت و که نمیشه دست کاری کرد این که میگی برنامم دو تا بچه بود یکی پسر یکی دختر اصلا چیزیه که دست ما نیست
و من برعکس..
قربون خدا برم 🫠
همه اینا حدس و گمانه معلومه که هیچی صد در صد نیست🙁
دنیا همینه خیلی وقتا چیزی که ما میخوایم نمیشه اما اتفاقا خوبیمون تو چیزیه که نمیخوایم.هیچی خودتو بیخودی حرص نده و از زندگی لذت ببر
اینا همش الکیه
فقط دست به تخمک و اسپرم داره
عزیزم میگن بیشتر ب اسپرم مرد قوی تر باشه پسر میشه همجنس هم خوبه ک باهم بازی میکنن سلیقه هاشون تقریبا یکیه راحتتری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.