سلام کلیه و پهلوی سمت راستم درد میکنه نمیدونم طبیعیه یا نه؟

۳ پاسخ

وای منم دیروز این مدلی بودم ینی مثه چی ب خودم میپیچیدم رفتم سونو کلیه و لگن سنگ ۶ میلی داشتم رقتم بیمارستان

یه سونوی کیسه صفرا انجام بده

برای منم درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری