برباعث وبانی گرانی لعنت
واقعا. منم دخترمو روزها باز نگه میدارم شورت آموزشی پاش میکنم همکاری واسه جیش و پی پی نمیکنه. مامانم میگه وقتی باز باشن چندبار که جیش کنن متوجه میشن و کم کم یاد میگیرن.
چه مارکی؟؟
وااااای راست میگی؟؟ ای خدااااا چیکار دارن میکنن با ملت
منم میخوام از هفته آینده شروع کنم
خیلی سخته
خدا به داد اونایی که حامله ان برسه
سعی کن از پوشک بگیری. سختیش یه هفته هستش. شاید چند روز اذیت بشی. ولی اصلا ناامید نشو. بالاخره یاد میگیره. من الان یه ماهه از پوشک گرفتم. راحت شدیم
پوشک نمی ارزه دیگه شلوار دمپاتنگ پاش کن بذارجیش وپی پی کنه آخریادمیگیره هی براش توضیح بده که ملکه ذهنش بشه
کاش فقط پوشک بود همه چی دوباره گرون کردن خواهر
من که چند روز پیش دو کارتن خریدم هنوزم دنبالش 😂
وا ويلا. واقعا زجرآوره. من قبل گروني ١٦ميليون قيمت قبل گرفتم يك ماه ديگه فك كنم تمومه 😰
خدارو شکر من گرفتم هم خودش هم خودم راحت شدم
کدوم مارک
ای داد🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.