ازمایش بارداری دادنی از تعداد بتا میشه فهمید جنسیت بچه رو؟

۳ پاسخ

یه آزمایشی هست تو مطب میگیرن ماما ها ازخون میفهمن جنسیت رو میتونی بری مطب بگی انجام میدن اکثرماماها تو سرچشمه

نه، ربطی نداره

نه...

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ♥️♥️♥️ مامان فاطمه ♥️♥️♥️ ۱ سالگی
مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی