۴ پاسخ

دختر من همه ی ۲۴ساعت و میگه بریم ددر

پسر منم خودش میره جوراباشو با دستمال گردنش میاره میگه دَدَر
تازه با اواز میخونه

خدا حفظتون کنه واسه هم🥰میگم میخوای بری بیرون نگران پی پی کردن یا غذا و ایناش نیستی؟من همیشه میترسم بخوام برم بعد نصفه راه مجبور شم برگردم...

ما هم خدایا شکرت که دختر داریم نی نی داریم میریم بیرون کیف میده😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان گندم🥺🧿 مامان گندم🥺🧿 ۱۶ ماهگی