اگر تغذیه ت تغییری نکرده و چیزای نفاخ نخوردی اره کولیکه
کولیک یعنی حداقل سه روز درهفته به مدت سه ساعت بچه دلدرد بگیره و اروم نشه، معمولا تو یک ساعت خاصی شروع میشه و اروم میگیره
کاری هم نمیشه کرد باید صبر کنی دورهش بگذره
شاید غذایی مه خوردی به معدش نساخته و برای همون گریه میکنه
روی غذا هات بیشتر دقت کن
ببین کدوم غذا اذیتش میکنه اونو دیگه نخور
این کولیک نیست این دل درده احتمالا همون روز غذای نفاخ خوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.