۶ پاسخ

پاستیل نوشابه ای بخورید طعمش همونه ضررش کمتر

لیمویشش رو بخر بخور خوشمزه خوبه

اب گاز دار را با ابمیوه طبیعی قاتی کن و بخور
اینجوری کافئین نداره قندشم کمتر

دکتر من گفت بجاش آب گاز داروبخور قند هم نداره

منم😶

کم میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری