دکتر اینو بهم داد ۳ ماهه که میخورم و الانم که در حال اقدام هستم بازم میخورم انصافا عجب قرص خوبیه هم ذخیره آهنم رو برد بالا و هم تیروئیدم رو از ۴ به ۱ برد راضی بودم ازش😃
اره همون اسیدفولیک هس دیگ ربطی به بارداری نداره بخور
آره من میخوردم
من از ۲ماه قبل بارداری میخورم همینو تا الان ادامه داره همچنان
من الان تو بارداری میخورم
اره من میخورم
اره......
خیلی عالیه بخور شبی ۱ عدد من سه ماهه میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.