خانما میشه این قرص قبل بارداری خورد

تصویر
۸ پاسخ

دکتر اینو بهم داد ۳ ماهه که میخورم و الانم که در حال اقدام هستم بازم میخورم انصافا عجب قرص خوبیه هم ذخیره آهنم رو برد بالا و هم تیروئیدم رو از ۴ به ۱ برد راضی بودم ازش😃

اره همون اسیدفولیک هس دیگ ربطی به بارداری نداره بخور

آره من میخوردم

من از ۲ماه قبل بارداری میخورم همینو تا الان ادامه داره همچنان

من الان تو بارداری میخورم

اره من میخورم

اره......

خیلی عالیه بخور شبی ۱ عدد من سه ماهه میخورم

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری