تا الان بالا نبوده یا چک نکردی؟ کم کاری داری، ب دکترت نشون بده ک قرص بده
دکتر ب من گفت باید نهایت ۲ و نیم باشه و منو فرستاد متخصص غدد.اونم بهم لووتیروکسین ۲۵ داد
باید قرص بخوری حتما
زیر ۲.۵ باید باشه حداقل
دارو مصرف کن عزیزم اگه تا به حال دارو مصرف نکردی و درحال مصرف دارو نیستی روزانه لوکسین ۵۰ میلی بخور به جز جمعه و دوشنبه
اگر در حال مصرف دارو هستی دوز داروتو ببر بالا
تیروییدت زیاده تو بارداری
یکمی زیاده واس بارداری به دکترت نشون بده و حتما برو زیر نظر دکتر غدد
برای بارداری زیاده منم ۳.۴ بودمدکترمقرص داد
گفتنهایت ۲ ۲ونیم باید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.