T.s.H تیروئید
3.1 نرماله یا بده؟

۸ پاسخ

تا الان بالا نبوده یا چک نکردی؟ کم کاری داری، ب دکترت نشون بده ک قرص بده

دکتر ب من گفت باید نهایت ۲ و نیم باشه و منو فرستاد متخصص غدد.اونم بهم لووتیروکسین ۲۵ داد

باید قرص بخوری حتما

زیر ۲.۵ باید باشه حداقل

دارو مصرف کن عزیزم اگه تا به حال دارو مصرف نکردی و درحال مصرف دارو نیستی روزانه لوکسین ۵۰ میلی بخور به جز جمعه و دوشنبه

اگر در حال مصرف دارو هستی دوز داروتو ببر بالا

تیروییدت زیاده تو بارداری

یکمی زیاده واس بارداری به دکترت نشون بده و حتما برو زیر نظر دکتر غدد

برای بارداری زیاده منم ۳.۴ بودم‌دکترم‌قرص داد
گفت‌نهایت ۲ ۲ونیم باید باشه

سوال های مرتبط

مامان کارِن مامان کارِن ۷ ماهگی