اگه شیرخودتو میدی قرص کلسیم بخور که خیلی حالتو بهتر میکنه
سزارین رو نمیدونم ولی من طبیعی زایمان کردم الان توی ۴ ماهه بچم
هنوز بی ادبی وقتی میرم دستشویی زور ک میزنم انگار درد زایمان دارم و موقع نشستن هم همین طور گاهی هم ی دفعه ی تیر میکشه انگار استخونش شکسته چند روز پیش ها برای مادربزرگم دکتر فیزیوتراپ اومده بود توی خونه منم از فرصت استفاده کردم گفتم بهش گفت بیا حتما برات لگنتو جا بندازم قدیم بعد از زایمان ها دلاک ها توی حموم این کارو میکردن و بعدشم ماشالله خیلی روپا میشدن
تا ۲تا ۳ماه داری کمر دردو
آره منم همینم سرم هم درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.