۷ پاسخ

همه ی بچه ها همینن

چای باعث میشه ضربان قلب بچه بالا بره،اصلا این کار نکنید

من از وقتی کمکی شروع کردم چندبار چایی خواست بجاش ی قطره شیره انگور تو ابجوش ریختم دادم خورد دکتر گفت خوبه رنگشم رنگ چایی بود

ن عزیزم اون‌هنو درکی از خوراکی دیگه غیر سیته مادر یا شیشه نداره...چای ک اصلا نده فعلا...بیخواب میکنه بچه رو.....

خب همه ی بچه ها همینن
ولی مخصوصا ک بچه ات دختره و در آینده قراره دوران پریودی هم بگذرونه از الان چایی بهش نده اون ک فرق چایی و آب رو نمی‌فهمه

دختر منم همینه ولی هیچی بهش نمیدم

هیچی دیگه همین مونده به بچه ۴ماه چای بدین😐

سوال های مرتبط