الان دکترا برای هر عملی زیر میزی میگیرن🤷🏻♀️
کلن دکتری ک بخواین بیادروسرتون بایدبدی ک بیاداگه نه بروبیمارستادکترشیفت انجام میده نیازی نیس بدی دکتر
من هر دو سز اختیاری بود
اولیوبهمن۴۰۳ ۸ تومن گرفت دومی بهمن ۴۰۴ ۱۲تومن
اولیم طبیعی بود
دو می چون سه قل هست سزارینه
از منشی سوال کردم گفت چهل میلیون هزینه اشه
هر دکتری که برای سزارین اجباری پول خواست رو بشاشین توی مطبش و بیاین بیرون
نه فکر نکنم
با کمال تاسف بله
والا بهش میگن دستمزد،😅ب من گفت ۱۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.