۵ پاسخ

واسه بچه دهم هم میگیرن

دکتر گلعلی پور

میگن کابوسی و عامل ذبیحی خیلییی منصفن
من دکتر خودم عامل ذبیحیه

عزیزم برا بچه دوم به موقعش برو بیمارستان دولتی عمل میکنن از بهداشت هم نامه میدن که بری بیمارستان

بچه اول که طرف ما ۷۰تا۱۰۰میگیرن.
ولی من الان بچه چهارم هستش دکترگفته ۳۰زیرمیزی
هزینه بیمارستانم جداست.
ولی میگن بیمارستان های دولتی خودشون متخصص دارن که باقیمت خیلی خوبی سزدوم به بعدرومیکن

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تیارا وتیام💙 مامان تیارا وتیام💙 ۱۰ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری