گلم چه طبیعی چه سزارین یه قیمته بیان بالاسرت دستمزدشونه جدا از بیمارستان میگیرن
میخای یه شماره میدم بپرس ازش خودم نمیدونم چون تعرفه بقیه چیزاش ازجاهایه دیگ پایین تره شاید سزارینم کمتربگیره
همه دکترا تو قم 25میگیرن
خودشونو عمل میکنن
تا اونجایی که من میدونم
پول بدی راحت قبول میکنن
فقط پول میخوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.